Food
In verband met de voedselveiligheid mogen voedselproducten na levering niet meer worden geruild of geretourneerd.
Als je merkt dat een voedingsproduct kwaliteitsproblemen heeft (incorrect- of beschadigd producten), neem dan binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling contact op met ons (het liefst met een foto of video van het product). Wij zullen je melding binnen 3 werkdagen beantwoorden en afhandelen.
Non-Food
U heeft het recht om uw bestelling van producten die onder de categorie Non-Food vallen binnen 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Het product moet met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Neemt u eerst contact met ons op via info@asiaprocurementservices.nl zodat onze klantenservice jouw aanvraag zo snel mogelijk kan behandelen.
Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, dan storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekeningnummer.
Let op: De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. De verzendkosten worden alleen gedekt als het product kwaliteitsproblemen heeft. Mocht het geretourneerde producten beschadigd raken tijdens transport, wordt het product niet vergoed.
